Extra årsmöte och rådslag

Enskedespelet kallar till extra årsmöte, informationsmöte och ”rådslag” inför framtiden!
Föreningens verksamhet ligger just nu i ”träda” då vi i nuläget saknar tillgång till lämplig lokal. Vi har med ljus och lykta sökt och sökt under de senaste åren men utan resultat. Vi har tittat på massor av lokaler och flera gånger varit i princip ”inflyttningsklara” i flera av dem men varje gång har det i slutändan fallit på tex ventilation, utrymningsvägar eller orimliga hyresvillkor. De skollokaler som vi tidigare haft möjlighet att hyra är inte längre tillgängliga för oss och nu börjar läget att bli en smula akut! För att verksamheten ska kunna dra i gång igen med teatergrupper och repetitioner för att den föreställning vi planerar att sätta upp 2023 ska kunna genomföras, behöver vi hitta en lämplig föreningslokal PRONTO! Vi skulle kunna ha hur mycket bra verksamhet som helst om vi bara hittade ett ställe att vara på och vi har säkert minst 120 barn, ungdomar och vuxna som bara väntar på att vi ska kunna sätta igång igen!
Nu behöver vi ER hjälp att tänka ut något smart och vi är också angelägna av att stämma av vad ni som medlemmar (och fd medlemmar och medverkande/deltagare) har för tankar och kanske idéer inför framtiden. Kom och lyssna, ha åsikter och dela med er av era tankar och idéer!
Varmt välkomna till Teater Reflex torsdagen den 24 november kl 18.30 så slår vi våra kloka huvuden ihop! Hjälp oss att leva vidare!
På mötet kommer vi även att fastställa medlemsavgiften (som fortsatt är samma som den varit de senaste åren) men som inte står med i vårt senaste årsmötesprotokoll, något som behövs för att vi ska kunna boka stadens idrottshallar via idrottsförvaltningen för större repetitioner.